wat te gaan doen op kreta

van de zomer gaan we op vakantie naar kreta.
wat moet ik daar zeker gaan doen en/of bekijken?
waar kan ik als muziekliefhebber de lokale muziekanten vinden? zoals bandjes die optreden in cafe`s enzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Antwoorden (9)

De topper is een wandeling door de Samariakloof. Ook het plaatsje Chania is bezienswaardig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep hier ga ik deze zomer ook heen +je van mij
De grot van Zeus bezoenen en knossos is ook een aanrader, en natuurlijk veel zwemmen.

Toegevoegd na 33 seconden:
Bezoenen is natuurlijk bezoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor bandjes hoef je echt niet naar kreta....het is alleen maar dance muziek...ik ben op alle plekjes geweest en geen bandje te bekennen...koutalafari is het leukst denk ik
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In griekenland draaien de bewoners haast geen dance muziek maar meer van dat gitaar gepingel wat je ook in de intro van oh oh cherso hoort.
Een boottocht naar Spinalonga.
Ook leuk met de scooter over het eiland. Neem wel de "old road", die is minder druk en ook niet zo glad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar je precies naar toe gaat maar...
Je zou naar preveli kunnen gaan daar is een kloof en daar kun je door de kloof heen gaan met zo'n fiets trapbootje.
Is erg mooi!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een terras s avonds in centrum Malia Engelse tieners kijken. Erg amusant
12 jaar geleden
Naar de ruines van het Arkadi klooster, vlakbij Rethymnon
(wat trouwens een leuk centrum heeft)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arkadi-klooster
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Feesten. Bekijk maar eens wat oude afleveringen van Oh oh Cherso.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanuit Chora Sfakion met de boot naar Loutro en terug lopen (of andersom). Of aan het einde van de Samariakloofwandeling de boot naar Chora Sfakion nemen en in Loutro (zie bron) afstappen, overnachten en daarna met boot of lopend weer naar Chora Sfakion. De Lasithi hoogvlakte (zie bron). Zwemmen aan het strand van Malia.
De bus door de bergen nemen (naar de zuidkust b.v.)

Toegevoegd na 1 minuut:
Echte veel bandjes die live spelen zul je op Kreta niet vinden denk ik. Kreta is nogal "disco" ingesteld op het massatoerisme.