wat is de prijs van een kilo oud ijzer ??

ik hoor net dat iemand claimt dat hij 400 euro per dag verdient met het ophalen en verzamelen van oud ijzer ! volgens mij is dit niet mogelijk en ik wil nu weten hoeveel ijzer je dan dagelijks moet verzamelen .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Marktwaarde schommelt rond de 100-125 euro per ton. Dit betekent dat je een flinke berg per dag moet ophalen :) Succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als men METALEN bedoelt dan is dat haalbaar.

(aluminium, koper, zink, lood en andere legeringen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg altijd 10 cent per kilo