Als je reist met Ryan air en je wilt alleen handbagage meenemen, hoe veel mag je dan nemen in kilo's? Hoe groot mag handbagage zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is slechts één stuk handbagage per passagier (behalve voor baby’s waarvoor geen Bagage is toegelaten) toegestaan, dat tot 10 kilo weegt en niet groter is dan de maximale afmetingen van 55 cm x 40 cm x 20 cm (handtassen, aktetassen, laptops, winkelaankopen, camera's, enzovoort, moeten worden vervoerd binnen uw toegestane één stuk handbagage).

Extra/te grote handbagage zal bij de boarding gate geweigerd worden of als het mogelijk is zal het geplaatst worden in het ruim van het vliegtuig tegen een tarief van 40 £/40 €. Als u niet zeker bent over de afmetingen, controleer uw tas bij de balie voor het afleveren van tassen voordat u doorgaat naar de beveiligingsdienst van de luchthaven.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Bami. +1

Andere antwoorden (3)

Als het goed is mag je 10kg aan handbagage meenemen. De precieze afmetingen hiervan weet ik niet uit mijn hoofd, maar zijn als het goed is te vinden op de website van ryan air. Hou je wel goed aan deze eisen. Ze zijn hier erg streng op. Heb zelf wel is een aantal spullen uit mn koffertje moeten halen, omdat die te moeilijk in het rek kon waarbij je kan testen of de afmetingen binnen de marges liggen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon een kleine tas..
je kan wel groter meenemen zoals de afmeting hierboven. maar hier kan je problemen mee krijgen op de terug weg. wel eens gehad. dan was de tas opeens veel te groot en moest hij alsnog in het ruim..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 kilo kleine reiskoffer