Mijn haar is veel te licht blond geverfd wat moet ik doen?

Ik wil niet zo blond zijn mijn haar geeft licht!! HELP!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
9.1K

Antwoorden (4)

Wacht een paar weken, je kunt neet anders dan wachten als je gelijk een ander kleur erover heen gooit dan kun je beter je haren eraf knippen want je haren gaan echt dood. En als je het verft neem niet gelijk een donkere kleur. Je haren kunnen groen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou naar een goede kapper gaan voor advies!
Ik zou er in ieder geval niet zelf nog iets aan proberen te doen, want dan maak je het misschien nog erger.

Maar er is denk ik wel iets aan te doen!
Mijn moeder had ze een keertje zelf blond geverfd, maar het was ook veel te licht en zelfs oranje geworden, ze is toen naar een goede kapper gegaan, die heeft haar haar toen helemaal ontkleurd en vervolgens opnieuw geverfd.

Het is niet super goed voor je haar, maar het is beter dan licht geven ;)

Veel succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik naar een goede drogist of parfumerie gaan en daar om raad vragen. Er zijn tegenwoordig genoeg haarkleurmiddelen die geen ammonia bevatten, dus "haarvriendelijk" zijn. Als tussenoplossing kun je een kleurschuim (haarversteviger met een kleurtje) gebruiken, Guhl bijvoorbeeld. Dit was je er na een keertje weer uit (behalve roodtinten, die trekken in je haar!). Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet nu niet hoe licht:)haar je hebt en wat je wens was,en nu nog tedoen is ?en wat jij zou willen kleuren worden globaal ingedeeld ,in een schaal ,1is zwart ,7is midden blond ,9 is heel licht blond ,bij het lichter kleuren ,is heel veel rood ,geel pigment afgebroken ,(warmte)om het terug tekleuren moet dat weer terug ,anders wordt de kleur ,mat, of zelfs groen,(koud dus)dus ,neem een iets (1,of2)max donkerder tint ,maar wel ,erg warm ,dus rood ,of goud blond ! Ja hoelang is je haar ,?langer dan je kaak ,lastig ,ik raad het je af in dat geval!haar kleuringen zijn niet omkeerbaar ,het pigment is weg !,ga naar de kapper ,en vraag een prijs opgave ,en /of advies ,succes .