sinds een hele tijd heb ik last van prikkende voeten of handen , alsof naalden er in prikken , weet iemand of daar wat aan te doen is

sinds vorig jaar heb ik een allergie opgelopen, jeuk en prikken op mijn huid , dat ook gepaard gaat met jeuk , hou het af en toe niet uit , en als ik een prik voel schrik ik ervan en trek met mijn voet of hand ik krijg het soms ook van gewoon eten of drinken , en ik weet niet of ik het mag zeggen , dat alles, is opgelopen van vocht en schimmel in huis.
wel altijd dag en nacht ventileren en stoken het hele jaar door behalve met de zomer in de warme dagen dan werd er niet gestookt , maar ventileren het hele jaar door ook in de winter , wie kan mij daar over meer vertellen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
4.9K

Het beste antwoord

Weet je zeker dat het een allergie is?
Want er bestaat een aandoening die Neuropathie heet.

Neuropathie is de term voor ziekten die de zenuwen betreffen.
Doordat de zenuwen niet optimaal meer de impulsen geleiden, kunnen er allerlei vreemde sensaties ontstaan, zoals doofheid, tintelingen, prikkelingen, bekneld gevoel, en natuurlijk supervervelende pijn.

Op de site hieronder kan je alle informatie en behandelingen vinden, maar praat er eerst over met je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit kunnen verschillende factoren zijn, zoals slechte bloedsomloop bepaalde virussen of bacterie het kan dus van alles zijn zoals suiker, zenuwstelsel , vitamine tekort enz. Ik raad je dan ook eens aan om even ene bloedonderzoek te laten uitvoeren dus algemene controle zodat de diepere oorzaak zou kunnen gevonden worden.
Groetjes Ritchie