hoe kun je op een snelle manier je muren en plafond witten?

ik zelf vind het witten met verf zo`n gedoe, maar er zijn ook andere methode`s zoals bleken met een chloorachtig middel dat je met een spuitbus spuit. wat is het makkelijkst en het snelst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
3.4K

Het beste antwoord

Als je je kamers leeg hebt kan je veel sneller de boel [laten] spuiten dan zelf rollen. Mijn huis is gespoten, en 5 kamers waren in een middag gedaan. wander en plafonds. Bij de bouwmartk zag ik van de week een apparaatje waar je zelf je muren ed mee kan spuiten. Misschien een idee?

Als je wilt gaan rollen: Er zijn rollers die je kan vullen met verf. tijdens het rollen komt de verf de roller uit, en hoef je dus niet continue 'in te dopen'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

de ouderwetse manier lijkt nog steeds het snelste en het goedkoopste.

Plafond spuiten kan ook ,maar dan moet je speciale apparatuur (compressor en verfvernevelaar voor hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat best snel als je een roller op een lange steel plaatst en kost je ook minder kracht. Bovendien maak je minder rommel dan dat je gaat spuiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De makkelijkste manier is om het te laten doen!

Maar even serieus. Er zijn tegenwoordig ook van die simpele verfspuiten te koop bij de bouwmarkt. Ik weet niet of deze werken. Ik doe het zelf altijd nog met de oude vertrouwde roller.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet wat jij bedoelt met bleken, maar dan moet je ook alles afdekken !
Dan kun je net zo goed meteen witten, dan weet je zeker dat het weer lekker fris is ( vind ik altijd )
Wat ik erg handig en makkelijk vind, is een roller aan een stok, echt , je bent zo klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de Donald Duck zie je wel eens dat ze verf in de tuinsproeier doen. Maar of dit echt realistisch is weet ik niet.