kan ik me abonnement overzetten?

ik heb een blackberry bold 9700 nu een half jaar en heb nog 1,5 jaar te gaan tot me abbo verloopt maar ik zou heel graag de iphone 4 willen want ben eigenlijk niet meer gelukkig met me blackberry. ik zit bij HI en zag ook een mooi abonnement voor een iphone 4 die 2 euro duurder is dan mijn abonnement. is het dan mogelijk om mijn abonnement over te zetten van blackberry naar iphone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je moet je bb verkopen.
En van het geld een iphone kopen en er wat bij leggen.

Antwoorden (4)

Nee dat kan niet. De telefoon maatschappij heeft je al een telefoon verstrekt. Als je hem zou overzetten naar een abonnement dat 2 euro duurder is, zou dat betekenen dat je die iphone voor 48 euro zou hebben. Je zit vast aan je contract.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat kan niet,
dat staat waarschijnlijk ook in je contract
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan WEL! Tenminste ik ga ervan uit of je vraag is dat het mogelijk is om je abonnment op te waarderen tbv een Iphone.

Je moet alleen de Iphone4 los kopen. Vervolgens kun je Hi vragen om je om te laten zetten naar een Iphone abonnement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je kan inderdaad je abonnement omzetten, dit is geen enkel probleem heb het zelf vorige maand ook gedaan bij Hi. Vanzelfsprekend krijg je het toestel niet gratis.