Hoelang duurt het overmaken van Rabobank naar ABN? En dan bedoel ik dat ik naar de bank ga, en het dan overmaak.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Op de werkdag dat de overboeking daadwerkelijk wordt verwerkt in de systemen van de Rabo, er even van uitgaand dat er geen belemmeringen zijn dat de transactie wordt aangehouden, wordt de transactie 's-avonds vóór middernacht verevend door Equens. De andere werkdag zal het geld dan op de rekening bij ABN AMRO moeten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eerst bij de bank of zij wel een kassa hebben !
Zij zeggen zelf daarover 3a5 dagen .
Maar meestal is het op dag 2 al overgemaakt .