De volgende PC-dumpdag is op 28 februari. De toegangsprijs is 5 euro. Tussen 10.00 uur en 16.00 uur kan je terecht in hal 8. Zie de links voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De volgende PC-Dumpdag wordt op 28 februari gehouden in de Parkhal (hal 0) van de RAI te Amsterdam.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De volgende PC-Dumpdag wordt op 28 februari gehouden in de Parkhal (hal 0) van de RAI te Amsterdam. De bereikbaarheid is als volgt:

Per trein NS-station Amsterdam RAI ligt op 300 meter van de RAI en heeft regelmatig verbinding met station Amsterdam-Duivendrecht, station Amsterdam-Amstel en station Schiphol, die zijn aangesloten op het internationale intercitynet.

Per tram & bus Iedere tien minuten onderhoudt tram 4 van Amsterdam een dienst tussen het centrum van Amsterdam, Amsterdam CS, en de RAI (halte Europaplein). Vanaf NS-station Amsterdam Amstel kunt u de RAI het beste bereiken via sneltram 51 of bus 15. Sneltram 51 heeft tevens verbinding met Amsterdam Centraal Station. Vanaf Amsterdam Sloterdijk kunt u de RAI het beste bereiken via metrolijn 50.