Hoe lang kun je internetten met 250mb

Vodafoon heeft sinds kort inet bloX waarbij je 250mb krygt (mobiele telf) nu vraag ik me af hoelang of hoe vaak je kunt internetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Het beste antwoord

Ik heb een blackberry met vodafoon erop met 250 MB internet. Omdat ik vaak thuis ben of op mn werk en op beide plaatsen met mn Wifi op het draadloos netwerk inlog, kost het me dan niets. Af en toe als ik onderweg ben doe ik dingen als pingen, youtube, muziek downloaden, mailen enz. Ik ben in 6 maanden tijd nog niet over de 250 MB geweest. Dus bij normaal gebruik en wifi gebruik moet je het wel redden daarmee.

Gr Laura
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!

Andere antwoorden (2)

Hangt er volledig vanaf hoeveel dat je up en download. Een webpagina is niet veel. Software en documenten kan wel veel zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Filmpjes bekijken is dan niet zo een goed idee daar gaat je internet snel op van.