kan ik gedownloade games op mijn xbox360 spelen zonder dat ik mijn xbox mod , flash of chip?

zou ik op mijn xbox360 spelletjes spelen die ik van het internet heb zonder dat ik in mijn xbox zo'n speciale chip insteek.

Toegevoegd na 28 seconden:
(ombouwen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Nee dat werkt niet.
Je xbox is zo geprogrammeerd dat hij alleen originele spellen leest.
flashen of chippen zijn dus de enige opties als je gedownloade of gekopieerde spellen wilt spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee. en anders gewoon proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee kan, je kan zo je Xbox ombouwen voor 20euro!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, dat kan niet.
je kunt idd je xbox ombouwen, maar als je dan 'The red ring of death' krijgt. dan krijg je niks vergoed.
dan repareren ze hem zelfs niet meer.

dus als je he ombouwt, denk er dan eerst goed over na.