Ineens is alles heel erg groot op m'n beeldscherm v/d computer. Kun je dit weer klein krijgen?

Ik zit te computeren en ineens wordt het beeld zomaar groter, dus het bureaublad zie je nu nog maar in het bovenste hoekje. Ook die snelkoppelingen zijn groter geworden, de balk onderaan ook, alles gewoon, zelfs internet. Is er ergens iets waar je dat kan veranderen? (ik heb 'n windows 7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
40.6K

Het beste antwoord

ctrl ingedrukt houden en scrollen met de muis
of
schermresolutie opnieuw (hoger) instellen

Toegevoegd na 1 minuut:
rechtermuisknop klikken op je bureaublad
schermeigenschappen
resolutie instellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier vind je al een hoop suggesties: http://www.goeievraag.nl/vraag/beeldscherm-klein.83278
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt ongetwijfeld iets per ongeluk gedaan, terwijl je in je bureaublad stond. Mogelijk CTRL ingedrukt en toen aan je scrollwieltje gedraaid. Anders moet je even bij je schermresolutie kijken.