Hoe heet dat liedje met die saxofoon en die "peeeeeeuw"?

Hallo Allemaal,

Ik heb even een lastige vraag.
Ik heb een liedje in mn hoofd die ik pas gehoord heb, maar ik weet niet meer waar en ik zou graag willen weten hoe het liedje heet.

Er zit voornamelijk een saxofoon in, en je hoort om de zoveel tijd een "peeeeeeeeeeuw".

Ik weet niet of er tekst in het liedje zit.
Maar volgens mij zit het liedje ook in de top 2000.
Hij is al wat ouder.

Toegevoegd na 27 minuten:
Het is volgens mij helemaal instrumentaal en er zit een vast riedeltje in... Er zit ook een piano in.

Toegevoegd na 1 uur:
Tot nu toe nog niet het goeie antwoord gezien.

Er zit ook een rustig stukje in het liedje. Ik weet dus bijna 100% zeker dat het helemaal instrumentaal is. In ieder geval een groot gedeelte wel.

Het rustige stukje is met een fluitje geloof ik, en daarna is het: stukje saxofoon, boem boem en dan pieeeuw en dan weer saxofoon.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik krijg nou allemaal saxofoon solo's, maar zoiets zoek ik niet. Het is gewoon een echte classic, met onder andere een saxofoon erin. Dat boem boem, waar ik het over heb is trouwens van de piano.

Ik weet het, het is moeilijk om een liedje uit mijn omschrijving te halen.

Toegevoegd na 1 dag:
Aangezien we er op deze manier toch nooit uitkomen naar mijn idee, heb ik (met een stemvervormer) dit liedje maar even geneuried.

Je kunt deze sample horen op: http://www.filedomain.nl/liedje.wav

Denk dat ik nu snel het juiste antwoord krijg. :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.4K

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
groove is in the heart

een duidelijke peeew en blaas instrumenten

http://www.youtube.com/watch?v=C4D1HSL7P98
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien You're a friend of mine van Jackson Browne en Clarence Clemons...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij bedoel je "lilly was here"waarin de saxofoon als het ware antwoordt op de piano

Toegevoegd na 1 dag:
Candy dulfer,dacht ik al!
Op you tube te bekijken/luisteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eyes without a face van Billy Idol
heeft een instrumentaal stuk met sax en peeeeeuw, piano weet ik niet zeker.