Waar kan ik spot goedkoop kleuren wol krijgen als pastelroze, naturel, donkerbruin, oudroze, camel, beige, blauw/paars mix?

Graag zou ik deze kleuren wol zo goedkoop mogelijk ergens kunnen kopen. Bij welke winkel verkopen ze dit het goedkoopst? Ik weet dat ze bij de Zeeman wol hebben, maar deze kleuren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Negens. ALS je het al in precies die kleuren krijgen kan, dan zeker niet voor een prikkie.

De sjaal die je aan het breien bent, wordt gebreid met Eskimo, en dat is heel dik, fluffy wollen garen. Dat kost minimaal 2,40 per bolletje, en in een sjaal gaan al snel tien bolletjes, zoniet veel meer omdat je met dubbel garen moet breien.

Natuurlijk is er wel garen van deze dikte goedkoper te krijgen (eigenlijk uitsluitend bij de Zeeman) maar dan zul je echt compromissen moeten doen aan de kleur.

Persoonlijk denk ik dat je - zeker met jouw brei-ervaring - beter bij de Zeeman of Wibra een paar leuke kleurtjes kunt uitzoeken, pennen maximaal nummer 8-10 en Zeeman Bravo (of een dubbele draad Zeeman Royaal of Wibra Saskia op pen 8), iets meer steken op je naald en gewoon ribbels breien.

In de link de goedkoopste plek voor het aanschaffen van Eskimo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

volgens mij moet je dan echt bij Zeeman en Wibra zijn....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je al deze kleuren wilt dan moet je op de markt zijn. Wibra en Zeeman hebben een beperkt aantal kleuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook bij de Action kunnen kijken. Daar wisselt het assortiment, dus misschien hebben ze nu het winter is, wel bollen wol