Wat is het verschil tussen wallpaper en background?

als ik achtergronden wil zoeken op de computer, kan ik dan beter op wallpaper of background zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Als je naar een background gaat zoeken, vind je ook allerlei kleine vierkante plaatjes die steeds herhaald moeten worden op je beeldscherm en zo een patroon vormen (tiled heet dat).

Een wallpaper is een plaatje dat bedoeld is om in z'n eentje je beeldscherm te vullen.

Daar moet je dus naar zoeken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dacht ook dat het juist andersom was, maar dan is dat zeker toch niet zo

Andere antwoorden (3)

Ik zou gaan voor Wallpaper, daar vind je er ongetwijfeld meer mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wallpaper ziet er anders uit dan background. Maar dat zal je merken als je op beide zoekt.

Toegevoegd na 3 minuten:
wallpaper is zoals behangsel in een patroon maar je hoeft dat niet in een herhalend patroon te tonen. Background kunnen mooie foto's zijn. (je eigen foto?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Het is precies andersom...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien heb je gelijk, ik vond een site waar alles door elkaar wordt getoond:
http://www.free-background-wallpaper.com/
Wallpaper. Je zoekt op google dan op afbeeldingen en daarna typ je "wallpaper".