darmspoeling tbv anaalsex

Hallo, genant vraagje over sex.....ik ben in de ban aan het raken van anaalsex. Ik heb van mijn lover een soort balg gekregen om mijn darm te spoelen, dat is heel prettig. Maar toch krijg ik tijdens het sexen last van ontlasting die voortkomt uit de stimulatie van de darm. Daarom denk ik dat ik beter of hoger moet spoelen. Maar welke methodes zijn er voor thuis of waar kan ik die informatie vinden?
Hoe kunnen die pornosterren zo eindeloos lang sexen zonder dit genante bijverschijnsel.
Ik heb heb op een site voor sexspeeltjes ook een soort slangen gezien die je aan de douchekop kan zetten gevonden maar ik zou graag eerst meer tips enzo krijgen. Wie helpt mij mijn ervaring te vergroten en alle hulpmiddlen uit te leggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
28K
Kimath
13 jaar geleden
zo vaak darmspoelen lijkt mij niet goed voor je..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
knap dat je het vraagt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe dat eigenlijk nooit, zo'n darmspoeling en nooit ergens last van..
Kan het zo zijn dat je het door te spoelen vloeibaarder maakt en dat je daardoor juist last rijgt van ontlasting?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey Poca, dank je wel.
Weet je ook welke temperatuur het meeste effect geeft? Sommige mensen zeggen dat je het niet te vaak moet doen, dat is natuurlijk met alles waar 'te' voor staat.
Hoezo is met water spoelen slecht, het is holystische en klinische benadering van het reinigen van holtes. Volgens mij is in dit laatste stuk van de darm een opslag van ontlasting dat klaar is om uitgestoten (poepen) kan worden....
Welke frequentie van douchen is dan eigenlijk niet schadelijk. Ik moet zeggen dat ik merk dat mijn buik veel schoner voelt en veel platter is geworden. Dat vind ik erg fijne bijkomstigheid. Maar de grootste winst voor mij is dat ik sinds ik met het darmspoelen geen enkele keer meer last heb gehad van blaasontstekingen en dat was echt een reuze probleem ook zonder anaalsex.
Dus mijn probleem is eigenlijk dat er tijdens het sexen toch nog ontlasting loskomt wat ik relateer aan niet goed genoeg gereinigd zijn......ervaringsdeskundigen zoek ik dus eigenlijk haha,
Sorrie mensen voor sommigen is dit waarschijnlijk een taboe. Tips en aanverwanten zijn reuze welkom.
tanx!!!
Kimath
13 jaar geleden
Blaasontsteking en anale seks zou geen verband moeten hebben. Zorg dat je van voren naar achteren afveegt als je naar de wc gaat, en altijd goed proberen uit te plassen na de seks. Schone vingers bij het vingeren is ook wel handig.
En natuurlijk nooit met de penis in de vagina vlak na anale seks, eerst de penis goed wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
der gaat hier echt een wereld voor mij open.... omg

Het beste antwoord

Een fout die vaak wordt gemaakt is om vlak voor anale seks te spoelen. Als je dan niet extréém rigoureus spoelt, zorgt dat er vooral voor dat de ontlasting vermengd met water vlak boven de anus in het rectum aanwezig is. Net waar je het niet wilt hebben, en dan ook nog extra kliederig.

In feite heb je überhaupt geen darmspoelingen nodig, alleen goede timing. Het rectum is namelijk zelfreinigend. Het grootste deel van de tijd is er geen ontlasting aanwezig, die zit nog hoger in de darmen waar de penis echt niet bij komt. Zolang je anale seks hebt op momenten dat je niet net naar de wc geweest bent en ook niet bijna naar de wc moet, is je rectum schoon.

Wil je toch per se spoelen omdat dat een fijner idee is, doe dat dan ruim vóórdat je anale seks hebt. Verder werkt een paar keer achter elkaar een beetje spoelen beter dan heel diep spoelen. Te diep spoelen is ook helemaal niet gezond.

Ga trouwens niet in de weer met slangen die je aansluit op de waterleiding. Dan staat er namelijk al snel te veel druk achter het water, wat scheurtjes in je darmen kan veroorzaken. Je voelt dit vaak niet, waardoor je ook niet op tijd stopt.

Wat betreft die pornostellen: ik neem aan dat je een volwassene bent, die inmiddels wel doorheeft dat porno niet realistisch is. Die pornosterren zullen inderdaad vaak wel erg diep spoelen voor een opname. Dat wil alleen zeggen dat die pornosterren bereid zijn gezondheidsrisico's te lopen voor geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super antwoord, tanx, ik kan hier zeker verder mee.

Andere antwoorden (2)

Het is niet zonder gevaar om je darmen te reinigen met gewoon water. Je spoelt op die manier heel veel goede bacteriën weg wat weer klachten kan geven.

Met een slang is het wel mogelijk, maar doe het water in en zak en doe daar wat lactobacillen (probiotica) in. Blijf een tijdje liggen als je darmen vol zijn en masseer je buik. Daarna kun je het laten lopen.

Maar nogmaals, niet te vaak doen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Op deze site kun je een klysmaset en probiotica bestellen. Er zit een goede omschrijving bij.

http://www.powerdetox.nl/Default.aspx?tabid=560&List=1&Language=nl-NL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt daarvoor een "anaaldouche" aanschaffen die kun je op je doucheslang zetten.
Daarmee kun je wat dieper spoelen en kun je gewoon anaal sex hebben.
Je reinigt daarmee het laatste stukje van je darmen dat kan geen kwaad als je dat af en toe doet.
Wordt algemeen gebruikt bij mensen met een bepaalde lifestyle.