hoeveel kost reparatie van een homokineet?

bij de laatste apk werd me verteld dat de beschermhoes van de homokineet kapot is.Vervangen zou binnen afzienbare tijd moeten plaatsvinden.Nu hoor ik sinds enkele weken een piepend geluid.ik rij in een AX van 1995

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
7.8K

Antwoorden (2)

Zo'n €150 tot €200
Het is met het juiste gereedschap zelf te doen, maar aan materiaal ben je al snel €100 kwijt, en vervang dan gelijk de bakolie, ook weer een paar tientjes, en voor al het werk en gesmeer (vieze handen-klus) kan je het misschien net zo goed laten doen.
Niet te snel optrekken nu, en de reparatie is wel erg belangrijk..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan welk merk auto je heeft, ik heb een mitsubishi carisma, pas de rechterkant laten doen, was ik ruim 250 euro kwijt.
maar wel laten doen, ik reed er mee door, en dacht het komt wel.
toen ik wilde wegtrekken in de stad, was het over, en rolde er een stel kogels van de homokineet over straat.
maar alleen je hoes is veel goedkoper, ik denk voor een AX een 100 euro dat je wel klaar bent, maar snel doen voordat hij het begeeft.