Welke ziekte (zoals griep) heerst er momenteel en wat zijn de symptomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
40.2K

Antwoorden (8)

ik weet niet of het griep is, maar ik ben de hele week een beetje half om half, niet echt lekker en wat misselijk. maar niet ziek genoeg om echt van griep te spreken.
vandaag hoorde ik hier van mensen in de buurt dat heel veel mensen dat nu hebben hier.
een beetje kwakkelig.
en veel mensen hier zijn verkouden
13 jaar geleden
Hebzucht en Intolerantie heersen er op dit moment.

Symptomen lijken mij bekend, moeilijker is om er vanaf te komen. Ik kom in veel ziekenhuizen, maar ik heb nog nergens een vaccin voor deze ziekten gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn omgeving heerst er momenteel 'buikgriep, diaree, overgeven, misselijk, duurt slechts 2 a 3 dagen.
Is wel zeer besmettelijk, in een gezin gaat de een na de ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande website (wekelijks bijgehouden) kun je zien hoe het is met de griep in Nederland.
Via de tweede link kun je zien wat griep is, en de omschrijving van echte griep. Een beetje verkouden valt daar niet onder.

(td)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel mensen die ik ken hebben last van misselijkheid, duizeligheid en verhoging.
Maar ik hoorde ook dat buikgriep heerste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een normale seizoensverkoudheid. Zeer aanstekelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkoudheid. Daar kun je best een paar dagen beroerd van zijn maar het gaat vanzelf weer over. Snotterigheid, hoesten, keelpijn, tranende ogen, wat temperatuursverhoging, algehele malaise en wat rillerigheid zijn de belangrijkste symptomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf met koude kookrts op bed gelegen en ik ben daarbij heel beroerd geweest. Hoofdpijn spierpijn moe moe en nog eens moe. mijn zoontje kwam gister op het idee om alles onder te spugen. Dit ging gepaard met hele erge hoofdpijn buikpijn en golven kots. En ook moe moe moe. Vandaag ging het wel weer beter met hem. Geen diarree erbij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mijn zoon en ik hebben precies hetzelfde. Beroerd, misselijk, hoofdpijn en heel erg moe en veel slapen. Maar geen hoge koorts. Dus niet echt griep.
Gelukkig niet net overgeven. Het leven van een moeder valt niet altijd mee hè? Lekker kots ruimen met je zieke lijf. Sterkte!