Bestaat er ook een bezorgservice voor eenpersoonsmaaltijden (bijv chinees)? Als je bijv wat bij de chinees ofzo haalt is het altijd min. 2 personen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Tuurlijk. Zelf bestel ik altijd via Thuisbezorgd.nl, dat is een site waar je de menukaart kunt zien van een hoop bezorgrestaurants die in jouw straat bezorgen, en direct online een bestelling plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor. Ik laat vaak genoeg een pizza komen. Bij onze gyros zaak om de hoek moet je wel bijbetalen als je hun voor een portie laat komen. Maar het kan zeker op veel plekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yups, Fine Foods op de Gestelsestraat in Eindhoven bijvoorbeeld. Prima eten, geen kat in de buurt te bekennen... :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan en vaak ook eenpersoons, die dan wel weer relatief gezien vaak net iets duurder zijn. Ik bestel voor 2, vries in en heb er later nog een keer plezier van.