Hoe heten negerzoenen tegenwoordig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
76.2K
bamibal
13 jaar geleden
Wie geeft er al die minnen op de goede antwoorden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
minkukels....

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

chocozoenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens de fabrikant zelf, buys zoenen (genoemd na het merk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij noemen dat "negerinnentetjes " , is dat in Nederland veranderd ?
Of gewoon Melo-cakes.

Toegevoegd na 7 minuten:
Mijn zwarte pleegkinderen noemen dit ook zo...en moeten er altijd mee lachen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie vaak genoeg gewoon "negerzoenen" staan hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon "ZOENEN" van Buys.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duitse Negerküsse werden Schokoküsse of Schaumküsse, Franse Têtes de nègre werden Bisous de Mousse, Engelse Negro kisses werden Angel Kisses en Finse Neekerin suukot werd Brunberg suukot.

Buys Zoenen zijn de opvolgers van onze alom bekende negerzoenen, die al 86 jaar populair zijn bij jong en oud. Na zorgvuldig markt-, merk-, en consumentenonderzoek vonden we het tijd de productnaam te moderniseren. Sommige mensen vinden het jammer dat de naam negerzoenen verdwijnt, omdat ze die al zo lang kennen. Er zijn echter ook mensen die minder enthousiast zijn over de benaming. Daar hebben we alle begrip voor.
Buys Zoenen moeten zijn voor iedereen

Er zijn andere varianten.

Een met witte chocolade.

En een extra lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Melocake of negerinnetetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zeggen dat je ze nu gewoon zoenen moet noemen maar er zijn genoeg andere namen die worden gegeven zoals hierboven staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had eigenlijk begrepen dat toen het laatst (misschien 1 tot 3 jaar geleden?) in het nieuws was dat 'negerzoenen' voortaan niet meer zo genoemd mochten worden, maar dat het 'zoenen' zouden worden, en daarmee 'Buys zoenen' als ze van het merk Buys zijn, dat dat een publiciteitsstunt was, dat het alleen bedoeld was om aandacht te vestigen op hun eeuwenoude product. Maar ik zie dat bij de andere antwoorden niet terug. Misschien heb ik het verkeerd opgevangen...?

Toegevoegd na 4 dagen:
Ben na 4 dagen nog steeds benieuwd naar eventuele reacties. Ondertussen vierde 2 dagen geleden een collega haar afscheid door te trakteren op Buys kussen. Ze noemde ze 'afscheidskussen' en nodigde iedereen uit om die bij haar te komen halen. Grappig...