Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verdrijf je de visgeur uit je huis na het bakken ervan?

Ik houd erg van vis, maar na het bakken ervan ruikt het hele huis naar vis ( al heb ik de afzuigkap aan en het keukenraam open) en die geur blijft soms een paar dagen hangen. Vis-eten is 1, maar vis RUIKEN.....:-( Wie geeft de ultieme tip?

13 jaar geleden
24.7K
Cryofiel
13 jaar geleden
"Hoe verdrijf je de visgeur uit je huis na het bakken ervan?" Ik zou het probleem niet oplossen, ik zou het probleem liever voorkomen. Gewoon je huis niet bakken. Dat voorkomt een hoop geuren!
Winnetou
13 jaar geleden
Ha ha, bijdehandje! Leuk gevonden!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

pannetje water met azijn zachtjes laten pruttelen op de laagste stand, voor een uurtje of zo.
in de winter kan je schaaltjes op de verwarming zetten.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

we maken veel vis hier dus.... natte sponzen op verschillende plaatsen leggen, en even de deuren tegen elkaar open, en als dat allemaal niet kan sprayen met oust, deze zet nare vis lucht direct om
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is altijd vervelend daarom ben ik maar in de schuur gaan bakken en dat doe ik trouwens ook met de oliebollen. In huis ruik je dan alleen dat je vis hebt gegeten. In de schuur ruik je het nog een paar dagen. Maar lekker is het wel, je moet er wat voor overhebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er ook aan waarin je de vis bakt. Als je in olie bakt, is de geur veel doordringender en hardnekkiger dan wanneer je ze in boter bakt. Ook heb je met boter veel minder last van spatten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet een schoteltje of schaaltje met gemalen koffiebonen neer, dat neutraliseert de lucht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding