Hoe lang kan je een dressing van: mosterd, mayonaise en kikoman rood bewaren?

Ik maak regelmatig een dressing voor over de salade van die 3 ingrediënten. Maar ik hou vaak wat over en gooi dit dan weg, zonde eigenlijk.

Stel ik maak een grotere hoeveelheid en ik doe dit in een schone glazen fles. Hoe lang kan ik dat dan bewaren in de koelkast?

1.3K

Antwoorden (1)

Zeker als de dressing goed in de smak valt is het belangrijk niet te snel een restant weg te gooien . Enkele dagen koud bewaren (drie tot vierdagen) moet zeker goed lukken.