Waar kun je lege bier tenders of fusten inleveren?

Ben een beginneling met een biertap thuis. Nu de eerste vaten aangeschaft, maar waar kun je ze tzt inleveren voor statiegeld? Ik koop ze online.

Toegevoegd na 7 minuten:
Bij de plaatselijke supermarkten zie ik bij de flessendepot namelijk niets voor deze dingen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
12.1K

Antwoorden (1)

Als er statiegeld op zit : waar je ze gekocht hebt
Als er geen statiegeld op zit : gewoon bij de vuilnis. (Restvuil)