Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik van water veel sneller vol zit dan van bijv. chocomel?

Van water zit ik echt heel snel vol terwijl ik van chocomel of cola (al dan niet light) echt heel veel kan drinken zonder vol te zitten. Ik ga van water ook veel sneller boeren dan van welke drank dan ook.
Ter verduidelijking: Ik geef chocomel hier maar als voorbeeld. Hetzelfde geldt dus voor andere dranken. Ik kan alleen van water niet zo heel veel drinken.

Toegevoegd na 12 minuten:
2 glazen water en ik zit propvol, terwijl ik zo een heel pak chocomel achter elkaar leeg kan drinken.

8 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ voor het antwoord van stampe. Nou het boeren nog verklaren, ik heb geen idee.
Het gaat niet over spa rood toch?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alle andere dranken bevatten suiker, daar krijg je dorst van. Maar als je er meer van drinkt, gaat je dorst niet over. Daarnaast vinden heel veel mensen suiker lekker, het smaakt naar meer.
Bij water heb je dat niet, het lest je dorst en na 2 glazen heb je meer dan genoeg.

Net als brood. Na 2 boterhammen heb je genoeg, maar van koekjes kun je een heel pak leeg eten en dan lust je er nog wel een paar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Pieterke
8 jaar geleden
Dank voor je reactie.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding