ik wil eten gaan aanbieden op internet mag dit? mijn doel is oudere mensen

Ik wil graag eten aanbieden aan oudere en werkende mensen maar mag dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Niemand kan zich voeden met virtueel eten. En de meeste tachtigplussers maken geen gebruik van internet.
Computoon
9 jaar geleden
:-)

Antwoorden (2)

Ja hoor dat mag. Je hebt er zelfs een goed lopende website voor: thuisafgehaald.nl. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Natuurlijk mag dat, maar als je het bedrijfsmatig doet dan moet je wel aan een aantal verplichtingen voldoen .
Vermelding bij Belasting en Kamer v Koophandel, daarnaast krijg je ook controle van de Voedsel en Waren Autoriteit.
Als u zich richt op ouderen dan zal internet niet veel opleveren, beter is reclame in regionale kranten.

Hier een link waar je rekening mee moet houden.
http://www.hoedoe.nl/werk-carriere/freelance/hoe-begin-ik-een-webwinkel