ik vond dit vandaag in mijn ei, weet iemand wat het precies is?

Ik vond dit dus vandaag in mijn ei. Meteen weggegooid natuurlijk. Maar weet iemand wat het is? Is het een embryo van het kuikentje ofzo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (1)

Het is geen embryo van een kuiken, alle eieren die je in de supermarkt koopt zijn onbevruchte eieren.
Het is gewoon een klein beetje bloed, kan verder geen kwaad om te eten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn in het eiwit rode vlekjes te zien. Dat vlekje is een beetje bloed. Wanneer het ei loslaat uit de eierstok van de kip kan er soms een klein adertje knappen. Er komt dan wat bloed vrij dat wordt verwerkt in het ei. Het is niet giftig, er is niets mee aan de hand. Het ei kan zonder problemen worden verwerkt. Staat dit je in het geheel niet aan en vind je het een smerig idee, dan kan het verwijderd worden met een lepel.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet ale eieren zijn onbevrucht
soms heb je dat er in een ei een embryo zit
heb ik nu al 3 x gehad bij jumbo ..
Ritsuka
9 jaar geleden
3x in hoeveel tijd? En bij wel merk eieren?
Heb je een klacht ingediend?