rode vlekken op wang wat kan ik er aan doen?

Ik heb soort van rode vlekjes maar niet overal op me huid alleen op me wangen en ben dus na dokter gegaan hij zei dat het eczeem is wat zou ik daar tegen kunnen doen want ik had het eerst niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Poet
10 jaar geleden
Er is een soort creme met miniscule paraffinebolletjes erin. Bij mijn kinderen hielp dat goed.

Antwoorden (1)

Terug naar je huisarts, je moet eerst de oorzaak weten om het te kunnen behandelen. Er zijn verschillende soorten eczeem en verschillende oorzaken, als je het verkeerd behandeld, dan is de kans groot dat het verergerd. Als je huisarts onderzocht heeft wat de oorzaak is, dan kan hij/zij je ook behandelen.
Je kunt een rode huid camoufleren met groene camouflage, groen heft het rood op. Maar doe dit niet, voordat je de oorzaak weet, om erger te voorkomen.