zijn er nog ander merken dan ruba shag die 55 grams verpakkingen aanbieden?

vandaag voor het eerst gezien een pakje ruba halfzwaar (huismerk poiesz) voor 5 euro
zijn er al ander merken die dit doen ?

14 jaar geleden
2.9K
jc54
14 jaar geleden
Toen ik nog rookte was er geen ruba en geen euro's.

Het beste antwoord

Na wat googelen kwam ik op Pall Mall XL uit die ook 55 gram aanbied. lees het eerste bericht...

http://tabacandgiftskleiweg.hyves.nl/forum/3796146/l_Hh/Pall_Mall_vernieuwend_bezig_en_word_verwacht_limited_edition/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
ik kan ook geen ander merken vinden je was het volledigs

Andere antwoorden (4)

Nee, er zijn geen andere merken die dit doen.
AWM
14 jaar geleden
nee, ben nog niets tegengekomen. Maar hou de huismerken in de gaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pall Mall XL, blauw en rood is ook 5 gram, ik verkoop het alweer een tijdje nu, een maand of 3 denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
das inderdaad lekker shag 5,20 toch ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yup, 5 euro 20, voor 55 gram
pallmall zware en halfzware shag heeft dit