Weet iemand waar we een geperforeerde oven bakplaat kunnen kopen?

Als alternatief voor frituren, om knapperige frietjes te maken; ik weet dat ik een artikel zoek, maar heb het halve internet al afgezocht. Binnenmaat van onze oven is 37,5 x 32 (easer.com heeft er wel een, maar deze is te groot, n.l. als alternatief voor frituren; (easer.com heeft er wel een, maar deze is te groot (binnenmaat min. 39 x 35 ))

Toegevoegd na 1 dag:
En bij Huis en Comfort verkopen dezelfde; maar hen stuur ik , net als naar Easer.nl, de vraag of deze alsnog qua formaat in mij oven past.

Toegevoegd na 1 dag:
Mijn oven: combi magnetron Siemens Topline van 12 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

bij de blokker en marskramer en misschien ook wel bij de kwantum of leen bakker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor ieder een prijsje dus?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap het niet wat je bedoelt jeroen1962
Bij huis en comfort

Toegevoegd na 2 minuten:
Geperforeerde bakplaat

Aantal Bestelling Prijs
408.645.447 21,50 €

leverbaar

Hiervoor betaalt u € 0,- verzendkosten!
De 1e bakplaat met krokant-garantie! Diepvriespizza, frites of appeltaart smaken veel beter als ze op de geperforeerde bakplaat zijn gebakken!
Materiaal: metaal met antiaanbaklaag
Vaatwasserbestendig

Afmeting: 39 x 35 x 1 cm

Zijbeugels: tot 60 cm verstelbaar

NL:Hinweis:
Bitte geben Sie die Bestellmenge in Dezimetern (dm) an. 1 dm = 10 cm.
Beispiel:
Für die Bestellung von 3 m dieses Artikels geben Sie 30 bei der Bestellmenge ein.
Die Mindestbestellmenge beträgt 1 dm.
U bespaart 0%!
tot nu toe 0,00 €
nu
21,50 €
U bespaart %!
RRP*
price now
slechts
21,50 €
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1