Bestaat er een kort filmpje waarin getoond wordt hoe rijstwafels gemaakt worden?

Ik zoek een kort filmpje waarin getoond wordt hoe rijstwafels gemaakt worden, wie helpt me even a.u.b.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat filmpje kun je zien bij het Klokhuis het begint op 06:10

http://www.ntr.nl/player?id=13610457&ssid=269

Toegevoegd na 1 uur:
Dit filmpje is op de link te zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@mariejose, jij bent geniaal!!! :) +10

Andere antwoorden (1)

Ik heb eens even voor je op youtube gaan zoeken, en heb deze filmpje voor je gevonden :
Ik hoop dat je hij goed te pas komt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit filmpje gaat niet over hoe rijstwafels gemaakt worden, maar alleen hoe ze verpakt worden. Dus ik geef hier een min voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd eff youtube kijken. succes ;)