Welke voedingswaren met Stevia zijn nu al te koop, of zullen binnenkort te koop zijn in Vlaanderen/Nederland?

Stevia is nu goedgekeurd in Europa, en men is volop bezig om suiker te vervangen door Stevia, maar heeft er iemand enig idee welke producten nu al te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt via internet of in nl bij de tuinen of in be bij bioshop al veel producten kopen.
Waaronder stevia tabletten, kristalpoeder, stevia poeder en bij de bioshop zag ik laatst dat ze ook al stevia chocolade verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cavalier lanceert Cavalier Stevia chocolade!

De kogel is door de kerk... vanaf 2 december 2011 is het na Europese goedkeuring eindelijk toegelaten om chocolade te produceren met zoetstoffen uit Stevia. Cavalier is er alvast klaar voor en lanceert een volledig gamma chocoladeproducten heerlijk gezoet met zoetstoffen van natuurlijke oorsprong, uit Stevia !
fremar