Hoe merk je dat water bedorven is?

En dan dus een flesje bron of kraanwater.
Is dat net als met andere dranken duidelijk te zien, ruiken en proeven? En wat zijn de gevolgen hiervan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Als water niet meer goed is kan je het ook ruiken. ik had een flesje 2 dagen staan en toen ik er aan rook rook t niet echt naar water gewoon vies! blehh! Bekijk de bron even die ik meestuur hieronder:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een dicht flesje blijft - mits het flesje schoon was - wel goed.
Als een flesje zelf gevuld is en voordien niet goed gereinigd is, kun je na een tijd vlokjes in het water zien zweven. Of het dan nog drinkbaar is weet ik niet, maar ik gooi het dan weg (heb ooit een fles met water voor de planten in de vensterbank laten staan, vol in de zon - na een paar weken was het toch wat wazig in de fles ;p).