Heeft een appel dezelfde werking als appelazijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Wat voor werking heeft appelazijn dan?
Amadea
12 jaar geleden
Er wordt het een en ander over geclaimd, al te lezen op GV: http://www.goeievraag.nl/vraag/ervaring-afvallen-appelazijn.143433 en http://www.goeievraag.nl/vraag/vagina-spoelen-appelazijn.167491
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vagina spoelen met appelazijn?!
Kimath
12 jaar geleden
Als een appel dezelfde werking zou hebben, hoe wil je dat bij je vagina gaan doen? Krijg je rare situaties..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar gaan we weer, ik haal m'n deo vast tevoorschijn!
Amadea
12 jaar geleden
Gezien de volgende vraag van Felicia betreft het afvallen. Hopelijk op een gezonde manier....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Appelazijn wordt aangeraden op pro-ana sites.. niet aan beginnen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lieve FelicialT Ik merk aan je vragen in welk wereldje je zit. het kan zijn dat ik het fout heb natuurlijk alleen wou dit toch zeggen. Je bent erg met afvallen bezig en ik weet als geen ander hoe dat is!het is een obsessie waar je niet mee kan stoppen je ebt veel vragen die je hier stelt logisch want het is een obsessie. Alleen die obsessie bepaalt je leven, je leven maakt op een gegeven moment nie een meer uit als je maar afvalt en dun bent. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat geen mooi leven is, ja het voelt fijn als je bent afgevallen die kick die je krijgt is super dat geef ik toe. Maar kijk eens wat je ervoor moet opgeven??niet meer dingen afspreken want er is eten,wat dus niets word. Niet meer vrolijk mee doen want je denkt toch steeds aan andere dingen of je je hebt de kracht niet meer om happy te zijn. Je vraagt zoveel van jezelf, teveel. Geloof me je verknalt je leven om en door maar 1 ding. ik hoop dat je mijn boodschap begrijpt, hoop dat je mij een berichtje stuurt. Ik zit precies in dit verhaal en ben er lang niet uit. Dus snap je helemaal, als dit verhaal toepassing heeft op jou iig.. Liefs

Antwoorden (2)

Nee, een appel is totaal niet te vergelijken met appelazijn. Azijn komt voort uit verzuurde gist dmv bacteriën, een appel is niet gegist of verzuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Appelazijn werkt niet als afvalhulp, appel deels wel omdat een appel vult, vezels en vitamines bevat en het dus makkelijker maakt om andere, ongezondere, dingen te laten staan, net zoals ander gezond voedsel daarbij helpt.
Er zijn onderzoeken die zeggen dat appels juist de eetlust opwekken, maar daar heb ik zelf nog nooit iets van gemerkt.