Ik smaakte aardbei,citroen en meloen erin. Ik denk eerder wel dat het gewoon allemaal chemisch is en eigenlijk niet echt een smaak heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb voor je gegoogeld, en kwam de volgende "recensie" tegen op de vraag waar deze kauwgom naar smaakt:
"
Ik heb hem een week geleden ook geprobeerd:)
De smaak kwam me vaag bekend voor.. Na ongeveer een halve dag wisk ik opeebs waar het me aan deed denken:
Stoplichtijsjes! ( die van die (oude) reclame van die jongentjes die achterin de auto een ijsjes eteb die van boven naar onder maar ook van buiten naar binnen van kleur veranderen; eerst zeggen ze ‘hee hij is rood’ net als het stoplicht, daarna zeggen ze ‘hee! Nu issie groen!’ en vaders rijdt dan door rood licht:) )
"
Nu maar hopen dat je weet hoe stoplichtijsjes smaken!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind hem meer naar skittles smaken. :)