Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

ongeacht welke hout soort je kan beter overschakelen over de vaste krasvrije lepels . hout neemt altijd bacterien op .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens gebruik zal een houten potlepel net zo veel (weinig) bacterien herbergen als een van kunststof. En na de afwas in de machine zal er ook geen verschil zijn. Ieder materiaal neemt bacterien op. Alleen bij gladde kunststof zal reiniging eenvoudiger zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snijplanken en houten lepels zijn poreus en daarom moeilijk schoon te maken. Bacteriën verstoppen zich in de vele gaatjes en kloofjes. Héél zorgvuldig en liefst heel heet afwassen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.

Andere antwoorden (7)

Jazeker ;) geen probleem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Officieel niet maar ik doe het altijd wel en er gebeurt niks mee.

Alleen als je die hele goedkope hebt, dan willen die nog wel eens vezelig worden, maar de duurdere hardhouten kunnen er heel goed tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, geen probleem. Wij doen dat al jaren en nog steeds dezelde lepels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk ia het niet de bedoeling maar het kan wel hoor!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem. Lekker mee laten wassen. Na verloop van tijd worden ze ietsje minder van kleur. Maar ze zijn schoon, daar gaat het om.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem, ook niet voor die goedkope.. maar een tipje: zet ze niet rechtop maar leg ze neer, want dan heb je kans dat de 'wieken' van de spoelmachine niet rond kunnen draaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er word vaak gezegd van niet, maar ik doe het zelf wel altijd en ik zie het probleem er niet van. Het kan dus gewoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding