Wat is er met vlees gebeurd dat uit de vriezer komt en na ontdooien er oud en droog uitziet?

Is dat misschien 2 keer ingevroren geweest of was het vlees bedorven voor het de vriezer in ging, iemand een idee wat het kan zijn?

Toegevoegd na 4 minuten:
De zak om het vlees in goed dicht, dus geen kapotte zak of verpakking.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het vlees heeft te lang in de vriezer gelegen in is nu verbrand (vriesbrand) Het vlees heeft ook een houdbaarheidsdatum in de vriezer het is dan gewoon niet geschikt meer voor consumptie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

vaak betreft het niet goed verpakt vlees, waar zuurstof bij is gekomen.
dan krijg je de zgn. "vriesbrand".
13 jaar geleden
Utrecht
13 jaar geleden
ook droogt het vlees uit (je bent feitelijk aan het vriesdrogen).
Het kan ok goed zijn dat het vlees te lang in de vriezer heeft gelegen, gebeurt bij mij wel eens.