Ja dat kan. Ik had vooral na mijn vakantie in Tsjechië ontzettend zin in groente en fruit. Daar waren alle gerechten veel vlees en aardappelen, en bijna geen groente. Ik had het echt gemist.
Als je goed naar je lichaam luistert en jezelf geen restricties oplegt, zul je merken dat je soms liever een stuk fruit dan een bak ijs wil hebben, omdat dat gewoon beter klinkt op dat moment.
Ritsuka