Waar kan ik suikervrije curry ketchup bestellen via het internet?

Hallo,

weet iemand of er suikervrije curry ketchup te verkrijgen is ergens?

Het mag eventueel verrijkt met suikervrije zoetstoffen...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar zou je dat voor willen gebruiken dan?

Het beste antwoord

Die is online te koop bij de glutenvrijemarkt.com
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit merk (bruno fischer) kan je ook gewoon bij de natuurwinkel halen :) mits die één bij je in de buurt is. plusje
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Agavesiroop is uiteindelijk fructose = suiker. Ik zoek echt iets dat waar totaal geen toegevoegde suikers in zit, eventueel verrijkt met stevia of andere calorievrije zoetstoffen :|
Poet
10 jaar geleden
Dan zul het zelf moeten maken denk ik. Hier een recept. De suiker laat je erui en je zoet het gewoon met een zoetstof naar eigen keus.
http://www.smulweb.nl/recepten/911936/Curryketchup
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind de min niet terecht.
Dit antwoord klopt prima, als je gewoon uitgaat van de gebruikelijke definitie van het woord suiker: het ingrediënt rietsuiker/bietsuiker, dit is de definitie die gangbaar is in Nederland (en overigens ook de definitie die van Dale gebruikt, in het online woordenboek van Van Dale is dit de enige definitie van suiker). Ik weet niet of de min betrekking heeft op het feit dat agavesiroop veel fructose bevat en de werking van fructoserijke producten lijkt op de werking van suiker, maar er werd in de vraag niet aangegeven dat er gezocht werd naar curryketchup zonder ingrediënten die dezelfde werking als suiker hebben. En sowieso, als er met suikervrij bedoeld wordt dat er geen fructose in mag zitten, vallen er wel meer ingrediënten af, zoals de tomaten zelf, die bevatten ook fructose.
Voedingsstoffen als fructose worden ook wel suikers genoemd, maar dat worden koolhydraten in z'n algemeen ook, en als er geen koolhydraten in mogen zitten, vallen ook de tomaten af, dus dan hou je weinig over.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Fynnya en Poet, oeps deze keer heb je gelijk, ik dacht dat ik er bijgeschreven had dat het om calorie- en suikervrije ketchup moest zijn, blijkbaar heb ik die "calorievrije" er vergeten bij te zetten, alvast mijn excuses voor de min Poet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In ieder geval, +11