Zijn de ongeveer 700 chemische stoffen die vrijkomen bij het roosteren van koffiebonen allemaal onderzocht?

Zou het kunnen dat medici in de toekomst het drinken van koffie af gaat raden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rooster je je eigen bonen soms? Alsof bij het fabriceren van alle spullen die je koopt geen chemische stoffen vrijkomen...
Koffiedrinken zal geheid door bepaalde medici worden afgeraden en door andere weer worden aanbevolen... Nog meer glazen-bol vragen?

Antwoorden (1)

Vast wel, als ze niks anders te doen hebben. appart plekje buiten het cafe voor rokers, en een voor koffiedrinkers
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is: "Zijn (...) onderzocht?". "Vast wel" is dan niet echt duidelijk, is er nu wel of niet onderzoek naar gepleegd en wat was daarvan de uitkomst? Bovendien, als er inderdaad een probleem zou zijn met het vrijkomen van die stoffen dan komen die vrij op het moment van het branden, niet zozeer op het moment van het zetten of drinken van de koffie, dus een aparte plaats voor koffiedrinkers lijkt me zeer overdreven.