hoe kan ik herbalife producten bestellen?

Als ik het Google kom ik geen webshop tegen van ze, en in de winkels/supermarkten is het niet verkrijgbaar.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Amadea
7 jaar geleden
Het staat mij bij dat dit volgens hetzelfde systeem als Tupperware gaat, met een gastvrouw die een avond organiseert om aan vriendinnen en kennissen het spul te verkopen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat gebeurt steeds minder, de verkoopparty van Herbalife is er bijna niet meer, las ik in een van de bronnen.
Ritsuka
7 jaar geleden
Herbalife producten zijn niet echt goede kwaliteit, en je leert niet gezonder eten, dus als je stopt val je weer terug in oude eetpatroon en kom je aan.
tinus1969
7 jaar geleden
Waarom zou je Herbalife willen gebruiken? het is een bekend kwakproduct dat niet voor niets alleen maar via een schimmig circuit van 'onafhankelijke distributeurs' wordt verkocht.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je mijn vraag goed leest staat er nergens dat ik herbalife producten wil, ik was benieuwd dat er veel mensen zijn die het ineens gebruiken, dus wilde ik even op de webshop kijken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Aangezien ik geen webshop tegenkwam was ik benieuwd hoe zij er dan aan kwamen

Het beste antwoord

"Geïnteresseerd in Herbalife Producten?

Herbalife producten worden alleen door onafhankelijke Distributeurs en zijn NIET beschikbaar in winkels. Vul onderstaand formulier in en een onafhankelijke Distributeur zal contact met u opnemen om u te helpen de juiste producten voor u te vinden. Wanneer u meer wilt weten over de zakelijke mogelijkheid van Herbalife klik hier." (letterlijk uit bron: 'verkocht' mist in eerste zin.)

Je zult geen verkoop mogelijkheid vinden in een fysieke winkel/supermarkt, maar ook online niet. Herbalife wordt in de directe-verkoop vaak verkocht door (ex-)consumenten die zelf verkooppunt zijn geworden, uit overtuiging/ enthousiasme (geven advies als ervaringsdeskundige of om geld te verdienen of combinatie daarvan. (zie bron)

[Ooit waren er talloze mensen die als kleine particulier dit erbij deden, mijn opticien (jaren '80) was zo iemand, side-line verkoop waar hij goed aan bijverdiende kennelijk.]

Er werden ook verkoopparty's gehouden,

"Persoonlijk advies – Mensen die actief zijn in directe verkoop, zijn dat meestal geworden omdat ze zelf enthousiast waren over de producten of diensten die ze aanbieden. Ze weten dus waarover ze praten en ze kunnen je van advies voorzien dat niet uit een verkoopfolder komt, maar uit hun eigen ervaring."

"Vertrouwde omgeving – Geen onpersoonlijke internetpagina of een drukke winkel, maar kopen in een bekende en vertrouwde omgeving. Bijvoorbeeld bij je thuis, of bij een kennis of familielid of op een andere locatie, anders dan een winkel. De verkoper is vaak iemand die je persoonlijk kent. Daarom noemen we directe verkoop ook wel 'social selling': het is persoonlijk, gezellig én ongedwongen."

Contact zoeken met Herbalife is moeilijk, er is wel een e-mail mogelijkheid, echter om accuraat en persoonlijk antwoord te krijgen, verwijzen zij naar "uw distributeur" om persoonlijk antwoord te krijgen.

Antwoord

Door het invullen van een formulier online wordt contact met je opgenomen door een distributeur, belooft Herbalife.nl (zie bron)

Toegevoegd na 5 minuten:
Ergens kwam ik tegen dat Herbalife in 1993 zou zijn begonnen in Nederland, dit is pertinent onjuist, althans in de Randstad was dit al in de jaren '80.