Is er een vegan bakkerij in Haarlem?

Of een gedeelte van het assortiment van de bakkerij dat vegan is?

TurfGraver
9 maanden geleden
Meeste brood is gewoon vegan.
Gebak e.d. is een ander verhaal.
ronron1212
9 maanden geleden
https://veganchallenge.nl/blogis-brood-eigenlijk-vegan/

Antwoorden (2)

Een bakkerij die spullen op de markt verkoopt is er in elk geval te vinden. Op zaterdag tussen 8 uur en half vijf op de Botermarkt en op donderdag tussen 8 en 4 uur op de Floresstraat in Haarlem-Noord. Daar moet je dan kijken naar de kraam van Anouk, die een kleine bakkerij / catering bedrijf heeft en gespecialiseerd is in vegan (volledig plantaardig) en glutenvrij.
Ook zijn er in Haarlem twee vestigingen van Boulangerie Oscar: Grote Houtstraat 156 en Barteljorisstraat 2. Hun gewone broden zijn vegan, met uitzondering van Haverbrood en Oscar Wit waar melk aan toegevoegd is.
Toegevoegd op 21 juli 2023 16:01: bron, tekst
Amadea
9 maanden geleden
Koffiebar Mica is officieel geen bakkerij, maar ze verkopen er croissants, bananenbrood etc. Ook schenken ze koffie met vegan melk. Zit midden in het centrum van Haarlem!
Alles van Mica is vegan.
Toegevoegd op 22 juli 2023 11:29: tekst
9 maanden geleden