Wie kent de dertien balken?

De 13 balken was een studenten eetcaffee op de Amsterdamse wallen. Ik heb daar in 1968 nog samen met Ramses S. gegeten. Maar ik heb nu geen idee, waar dat restaurantje ooit was. Weet iemand het. Svp en duidelijke omschrijving.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas, de 13 balken op de Wallen niet gevonden.

Antwoorden (2)

Is dit restaurant niet gewoon naar Alkmaar verhuisd en heet het tegenwoordig De Dertien Balcken aan de Zevenhuizen 11 aldaar...

We zijn inmiddels ook weer 40 jaar verder. Dus kan er een hoop veranderen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga daar achteraan, maar eigenlijk wilde ik de oude plek even zien; op de wallen in Amsterdam
Thanks
http://www.archiefalkmaar.nl/index.php?option=com_memorix&task=topview&Itemid=252&frase=hofje&cp=7&CollectionID=5&RecordID=9161&PhotoID=FO 1009191

In Alkmaar staat dit eetcafe. Deze link geeft een oude foto weer uit de 80er jaren.
Het adres: Zevenhuizen 11 in Alkmaar.

Is dit wat je zoekt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga daar achteraan, maar eigenlijk wilde ik de oude plek even zien; op de wallen in Amsterdam
Thanks