Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in Twente kun je authentiek Aziatisch eten?

Ik ben zelf in China (driehoek Beijing, Xian, Shanghai) en Sri Lanka geweest en heb daar erg genoten van hun keuken.
Ondertussen mis ik die heerlijke smaken en ben ik bij mij in de buurt Twente/Achterhoek naar een authentiek restaurant. De precieze keuken maakt me niet veel uit.

In Hengelo ken ik al het goede Indiaase restaurant Taj Mahal
In Enschede zit Fusionwok die het eten anders (en beter) bereid dan bij de meeste Chinees-Indische restaurants.

Helaas kom ik niet verder dan deze twee en op internet vind je vooral de 'standaardchinezen'

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hu's Garden in de Oldenzaalsestraat in Enschede adverteert ermee dat zij authentieke gerechten bereiden. Die zijn van Kantonese, Szechuan en Aziatische oorsprong.

Ook in Enschede is het Japanse restaurant Yuki, op de Oude Markt. Dat adverteert met is authentiek en puur in de Japanse smaak te zijn.

En Vietnamese specialiteiten kun je ook in Enschede gaan eten. Bij Saigon in de Sterkerstraat.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Restaurant yuki is al enkele maanden gesloten .
Zit nu al een ander restaurant in .

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding