Aal op de Oudegracht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mogen het wel restaurants zijn in de Voorstraat en aan de Westerkade? Die halen prima scores op www.iens.nl! Het zijn Sparkling en Vaartsche Rijn, beide in het centrum.

Toegevoegd na 5 minuten:
Bij Vaartsche Rijn hebben ze overigens geen menukaart: je moet eten "wat de pot schaft", maar kunt wel vooraf opgeven wat je niet lekker vindt:
http://www.iens.nl/restaurant/28706/utrecht-restaurant-vaartsche-rijn
12 jaar geleden
Ik hoorde dat 'Vis en meer' heel goed is maar weet niet of die in de Drie Haringstraat zit en dus onder jouw embargo zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.dinnertalk.nl komt de zakkendrager in Utrecht er goed uit. Hier hebben ze hele lekkere vis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beetje aan t einde van de biltstraat. ben ff de naam kwijt