Yeah!
Goed plan, ik zie een gat in de markt.
MacD is toch een franchise?
Laten we een McBezorg oprichten en rijk worden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Omdat ze daar geen zin in hebben en het al druk genoeg hebben met de drukte die alleen al in het restaurant en de drive is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb daar een bijbaantje gehad en ik weet waar ik het over heb
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gecondoleerd jongen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jij succes met je trek mc zal je toch echt zelf moeten halen
Helaas is dit in Europa nog niet van de grond gekomen. Buiten Europa bestaat het wel al; McDelivery.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ten eerste werkt de headset maar op korte afstand en ten 2e is het veel te veel werk om het loket mee te sjouwen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het eten is daar al koud als je het bij de counter ophaalt, laat staan wat de temperatuur is als die beste mensen het op een scootertje thuisbrengen. Bleh!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
neem shoarma
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk past dat niet in het concept van goedkope to-go meal. Er zijn een aantal nadelen; de kosten, eten wordt koud en er is denk ik weinig vraag naar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
binnenkort kun je in je bed blijven liggen en krijg je Mac in Bed
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is wel een droom van mij
BTW het eten is vaak al koud als je het op je dienblad krijgt, er is dus geen ruimte voor klachten meer..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat staat niet in het concept van de Mac.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat dat toch een heel ander publiek trekt. Je gaat er maar naar toe!