Waar in Amsterdam kan ik speciale pittige sauzen kopen?

Hallo allemaal,

Mijn vader is binnenkort jarig en ik wilde hem voor zijn verjaardag graag een aantal speciale pittige sauzen geven omdat hij erg van pittig eten houdt.

Met speciale pittige sausen bedoel ik niet een net iets ander klaargemaakte sambal, maar gewoon een saus die ik niet overal krijgen kan of die in ieder geval niet zo bekend is.

Ik zoek naar plaatsen in Amsterdam waar ik sauzen als deze kopen kan.

Het is met name bedoelt als "leukigheidje".

bij voorbaat dank

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Bij Xenos, een setje met 15 verschillende hete sauzen.

Toegevoegd na 1 uur:
Momenteel wordt Sriracha ook steeds populairder. Hier een link met verkoop-adressen.
http://www.aziatische-ingredienten.nl/sriracha/
bamibal
7 jaar geleden
dudemeister
7 jaar geleden
dit is de lekkerste Sriracha - Thaise saus
let op het haantje ! de rest is slappe hap Bronnen:
- https://www.orientalwebshop.nl/cock-sriracha-chilli-sauce-740ml