Dit kan bij natuurvoedingswinkels of online bijvoorbeeld bij: http://odinwinkel.nl/voorraadkast/granen-en-pasta-s/granen/quinoa.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Alle natuurvoedingswinkels hebben wel quinoa. Naast gewone quinoa hebben sommige ook quinoavlokken, die je kan eten zoals havermout.
inderdaad bij n natuurwinkel en laatst heb ik hem ook in de grote AH Middelburg zien staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Plus supermarkt in mijn stad zit het in het assortiment. Misschien landelijk.