Kun je een servet gebruiken om je inductie-kookplaat te beschermen?

Picture for question
3 weken geleden
in: Koken
TurfGraver
3 weken geleden
Zou ik niet doen.
Afstand vermindert vermogen.
Is ook niet nodig om te beschermen.
ronron1212
3 weken geleden
Waarom beschermen?
tinus1969
3 weken geleden
Beschermen waartegen?
Appartement
3 weken geleden
krassen, vet etc.
Utrecht
3 weken geleden
Mijn inductieplaat is ruim 15 jaar oud en nagenoeg zonder krassen. En er brand ook niets in. Gewoon de pannen direct op de plaat.

Antwoorden (1)

Een beschermend laagje tussen kookplaat en pan kán wel. maar het is beter om er voor te zorgen dat de onderkant van de pan goed schoon is, en dat er geen mogelijke kras-veroorzakende korrels op de kookplaat liggen.
3 weken geleden