Site voor ingredienten naar recept?

Bestaat er ook een site waar je een aantal ingredienten in kunt voeren en dat er dan een recept uit komt rollen?

Of heeft anders iemand een idee met:
champignons
komkommer
tomaten

(geen salade, die heb ik gisteren al gegeten)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.4K

Antwoorden (5)

Er bestaat inderdaad een Engelse site waar u ingredienten kunt invoeren waarna er een recept te voorschijn komt:

http://allrecipes.com/Search/Ingredients.aspx

(RJ)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op de site van Albert Heijn! Staan leuke recepten op..

http://www.ah.nl/recepten

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.smulweb.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou in het Nederlands -als die al niet bestaat- een goed idee zijn. De Engelse van DeBibliotheek is overigens ook niet verkeerd.

Gebakken champignons, uitje en / of teentje knoflook fruiten en gebakken tomaat misschien? (al dan niet onder toevoeging van paprika en zout en kruiden naar smaak) Eventueel met geroosterd brood of stokbrood. (of ciabatta = Italiaans 'stokbrood' met een vleugje olijfolie)

Frisse komkommersalade ernaast, al dan niet aangelengd met een dressing van yoghurt/mayo, beetje bieslook en peper. Houd je niet van zuur; een heel klein beetje honing of schenkstroop toevoegen.
Ik ben bang dat warme komkommer over het algemeen niet zo gewaardeerd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op site www.letscookit.tv invult wat je wilt, bv. kip, dan krijg je verschillende gerechten met kip. Gratis te bekijken filmpjes erg interessant en makkelijk. Veel plezier!