kan ik fonduën met een chinees fondue mandje?

Ik ben aan het denken om een fondu pan te kopen. Ik wil daar zo'n mandje bij gebruiken die je kunt gebruiken als je chinees fondud (hie je dat schrijft weet ik niet, hihi). Dus met frituurvet of olie.

4 jaar geleden
in: Koken
3.2K
TilGruijs
4 jaar geleden
Oooooo, echt waar.?? Leuk!!! We gourmetten veel, maar dit lijkt me ook heel leuk. Fonduen met bv. Bitterbal of bamiblokje of stukjes frikandel en zo. Minisnacks, weet je wel?
Hartstikke bedankt voor je reactie. Morgen shoppen !!! :-)
dudemeister
4 jaar geleden
dat kan en gebruk ernaast zo'n lange prikvork met de gespleten tanden
Amadea
4 jaar geleden
Chinees fondue is ingrediënten gaar koken in magere bouillon. Als daar bamboemandjes bij gebruikt worden zijn die ongeschikt om te worden gebruikt in heet vet. Maar heb jij koperen of aluminium mandjes, dan kun je die daar wél voor gebruiken.

Antwoorden (1)

Ja die kan je gewoon gebruiken